Tuesday 19 July 2011

Baru aku taw the guy yang out of nowhere tegur & bagitaw dia taw aku kerja jikiar tu rupanya one of the manager kat gym yang aku attend. Loh! aku ingat dulu mamat psiko mana lah sebab agak kerapla nampak dia berkeliaran dalam gym tu.. wahahaha. Aku tanyalah.. mana dia slalu nampak aku. Dia kata kat Lg.. a.k.a dbkl a.k.a tempat kitaorang berkeliaran every morning and lunch. No wonder la.. tapi sikit punya ramai orang kat midvali tu.. dia ble kenal aku. Tak ke saspen! Da la time tu aku belum join gym lagi.

Aku tanyalah.. how do you notice me. Dia kata saya suka tengok adik pakai baju kurung. Ko!! Beraban oke orang pakai baju kurung dalam midvali tu tapi dia ble notice aku.. and the guy is indian oke! Nasib dia tak kata dia suka tengok aku pakai sari. Fingsan!! wahahahahaha.

Tadi kat gym.. trainer aku kata stamina aku da increase compare tu last time. Jaga2.. since aku angkat berat yang tak berapa nak berat nih.. ada yang melayang kena baling dari tingkat 26 kalo cari hal ngan aku besok2.. hihii