Tuesday 7 January 2014

Stress!

Hari ni stress sangat sebab hari hujan. Asal je kol 4.30 mesti hujan. Bila hari hujan makanya susah la aku nak amek hannah & pastikan dia tak kena tempias hujan especially time keluar masuk kereta. Lepas dah susah payah aku bawak hannah & barang2 kuar keta.. alih2 bila da sampai rumah kunci rumah takdak dalam beg. Dengan penuh sakit hati aku turun balik cari kunci. Nasib baik hari ni dadde dia tinggalkan carrier dalam keta.. senang la sikit aku nak move dengan dak kecik tu. Cek2 dalam keta kunci xde la pulak. Time tu aku memang dah sakit hati sangat. Bayangkan dengan bawak budak kecik dalam hujan. Naik rumah.. try cari lagi dalam beg. Time tu aku dah baling semua barang2 depan muka pintu.. bersepai semuanya sampai bercerai bateri dari hp gara2 aku hot sangat. Korek2.. rupanya kunci ada dalam beg. Tersembunyi dalam compartment beg yang koyak. Time tu aku rasa cam nak bunuh orang pun ada kot. Nasib takde orang lalu lalang plak time tu.. Hoh!