Friday 2 October 2015

Elianto - Brilliant Riche Lip Colour

Amacam? Cungg kan aku.. ahahahakssss. Ini adalah hasil merembat di elianto. Aktuali this is my second buy. Masa mula2 terjebak, beli yang kaler merah dengan rega RM30++, skalik pegi tadi da ada offer plak buy 2 for RM50. Choiii!



Nak dijadikan cerita, aku beli lipstik ni for replacement lipstik tony moly yang aku berkenan sangat tapi reganya RM79.90 oke. Huhu. Back to lipstik elianto ni, Brilliant Riche Lip Colour No. 5. Amoi yang jual tu kata this lipstik is kiss proof. Kiss2 it wont transfer and will last long. Plus it give you matte finish.

Masa mula-mula pakai memang best. Tapi bila makan dia start tanggal and left my bibir dengan residue yang tak sekata macam orang bibir kering pakai lipstik which make my bibir jadi compang camping. Hate it! Kalau nak oke, kena sapu lip balm which is tak mencapai matlamat asal aku tuk pakai lipstik yang tak buang masa aku pakai 2 3 lapis dan tahan lama.

Overall, i dont like it! Terpaksa la cari orang untuk sedekah 3 lipstik yang da terbeli tu. Huaaaaaa...