Tuesday 14 August 2018

Cemerlangkah?


Nampak muka ni? Inilah muka orang cemerlang.. puiiii!!! Hahahahaha.. hari ni aku menghadiri majlis anugerah cemerlang tahun 2017. Ini kali kedua sepanjang berkhidmat dengan Jabatan aku terima anugerah ni. Macamana nak dapat anugerah? Actually aku ni jenis yang tak bother pun anugerah ke apa ke yang penting aku buat kerja selayaknya gaji aku dibayar agar rezeki aku berkat dan halal. 

Actually masuk tahun ni, dah 3 tahun nama aku masuk dalam pencalonan tapi kena reject. Hahahahah.. sebab kalau da pernah dapat sebelum ni, 3 tahun lepas tu baru boleh dicalonkan semula. Paling kelakar bos aku berkobar-kobar bagitau aku dapat cemerlang tahun ni. Maybe dia rasa bersalah kot sebab tahun lepas dia bagitau aku dia calonkan aku tapi alih-alih kena reject pengarah.