Saturday 30 October 2021

No More Swiss Garden

Lepas check out kami pegi mencari makan sambil menunggu nak check in di Swiss Garden Hotel. Ingatkan nak singgah ke GPO, skali nak masuk ya rabbi da macam nak tawat umrah. Ramai nak mampus!!!! Bayangkan naik 1 tingkat ko kena pusing 3 kali baru dapat naik escalator.. kami park dekat bawah, ada 3 or 4 tingkat lagi nak kena tempoh. Sudahnya kami pusing & terus keluar. Cadang nak cari makan dekat mana2 kedai di area midhills tu. 

Malangnya takde tempat yang sesuai untuk kami yang ada baby ni sebab mostly semua restoran pack dan rapat2, kami tapau dan makan dalam kereta je. Jam 3 kami ke hotel.. malang lagi skali bilik yang kami request tak siap lagi so tunggu la dengan jayanya. Sampai 5 lebih bilik masih tak ready aku dah panas dan totally hilang sabar. Last2 aku suruh si Chemba balik KL je. Cadangnya malam tu kami lepak adik beradik dekat situ tapi bila hati panas apa pun da tak hirau, biasalah kalau angin aku datang. Maka adik2 aku settle dan usahakan untuk hotel refund dekat aku. Memang elok pun kami balik, kalau tak bertambah panas la hati dengan orang ramainya sampai nak ke sana kemari pun pack. The pool that we used to love also pack. Lift also pack!