Friday 6 May 2022

KK Lagi


Pagi tadi raya rumah nenek, petang baru gerak ke KK. Since flight adik aku malam jadinya kami lepak hotel lagi la ini malam. Kami sampai KK terus ke hotel. Since pengalaman pahit last time masa menginap di The Magellan Sutera aku pun book la hotel Sutera Harbour. Skali sampai hotel, rupa hotel tu dah macam hotel tinggal oke! Si Chemba pegi la tanya dekat receptionist, rupanya semua yang book Sutera Harbour dorang letak dekat Magellan. Masa cek in dekat Magellan aku tanya la apa cerita.. oh.. kami bagi free upgrade ni puan. Aku yang tengah hangin respond la dekat receptionst tu, saya xmau pun free upgrade ni.. kalau tahu ke sini memang saya x book la.. nanti tiada air lagi ni hotel. Tapi dah bayar.. duduk je laaaa

Lepas check in kami rehat kejap then terus keluar cari makan. Since Todak Waterfront tu macam tak seswai untuk baby kami pun pegi Anjung Senja. Menu utama op kos la sayapsss. Lepas dinner baru kami hantar my sister pegi airport.