Friday 21 September 2012

My Told Story Of Gempa Bumi Tokyo

1st night masa di Tokyo hari tu merasa la aku kena gempa Japan. Walaupun tak kuat & ala sedar tak sedar, tapi, merasalah jugak kan!

Masa happen tu dah masuk lepas tengah malam, lepas kol 2 or 3 kot sebab kitaorang check in hotel pun dah kol 1 lebih. Masa tu aku tengah tidur whilst si Chemba tengah mandi. Tetengah sedap berdengkur tiba2 aku rasa katil aku bergegar kuat macam orang goncang. Memang bergoyang2 la aku rasa time tu so aku pun hangen la kat laki aku. Apsal la malam2 buat hal ni. Tunggu esok la kalau nak gurau pun. Aku pun jerit yang! yang! member tu tak de pulak.

Pastu baru nampak dia gopoh2 kuar dari toilet. Kejap je goncangan tu. Pastu aku pun try la goyang the katil, haram tak bergerak hatta sikit pun. Kiranya kuat la jugak kot gegaran tu. Huhu.. nasib takde apa2. Tapi biloa aku tanya si ibu, harem tak rasa apa pun katanya. Hmmm