Tuesday 21 April 2015

Fresh-From-Oven-Experience : Premium Beautiful

Day 1

Semalam member aku datang bawak set corset Premium Beautiful consist of long girdle, long bra & waist nipper so today is the 1st day la kan.

Apa aku rasa? op kos itu yang orang nak tahu kan. Aku rasa kurang selesa. Op kos la kannn.. manada orang selesa kalau kebiasaan dah betukar. For say, kalau tak biasa pakai ketat.. cuba try pakai yang ketat, kompom gelisah semacam kan. Antara sebab aku rasa tak selesa is 1st, tak biasa.. 2nd ketat.. 3rd, cabaran ke tandas dan 4th cabaran nak membongkok bagai.

Tapi hari aku berakhir dengan ok dan aku berjaya menempuh hari ini dengan jayanya.

Ada apa2 komen? hmm.. dalam banyak2 cabaran, aku rasa yang susah sikit tang toilet sebab pakaian tu ketat. Aku pulak bukan jenis g toilet sekali dua je sepanjang 8 jam bekerja, paling sikit aku akan pegi pun maybe dalam 8 kali kot.. hebat kan pundi cicing aku.. hyper aktif dowww! Orang kata maybe kenc manis ke apa ke kalau kerap kenc.. aku pun tataw. Dari kecik aku cengini, test gula gtime preggy ok jek so aku just assume aku punya pundi ni hyperaktif la kot... hahah.

Masa ke toilet, tang buka no prob tapi bila nak pakai dan betulkan balik tu leceh sikit la dari biasa. Pastu aku cam kenyang jek.. kalau da namanya perut kena ikat.. mana tak kenyang kan! Pastu, yang aku kureng gemor sikit dada rasa penuh. Kalau dah namanya push up bra, op kos la kan.

So balik kerja now aku ada kerja baru, cuci korset. It wasnt as menyusahkan as you think pun.. buh air sket lam besen, tuang pencuci khas yang aku beli bersekali dengan set PB aku.. buh long girdle & long bra lam tu.. gosok2 manja set PB aku..bilas ngan air banyak & hang kat bili air.. tak sampai 5 minit siap dow!  Lam few minutes amik tuala kering, tepek2 kat set PB bagi dia serap air.. then da ble jemur depan kipas. It took 5 6 jam jek kot tuk keringkan.