Sunday 28 June 2015

Jumaat 3 lai.. Ahad 2 lai jek

Last Friday aku jalan2 cari hal dekat area Jalan TAR. Tak tahu mana datangnya kerajinan aku menapak dari ofis ke Jalan TAR yang kalau dikira bukanlah dekat sangat pun. Kalau musim tak puasa pun berpeluh2 apa lagi time puasa ni. Intention aku nak cari baju kurung keje.. kot2 la ada yang berkenan. Bukan baju raya ok sebab aku memang tak beli baju khas tuk raya jek. Aku beli baju bila2 aku suka so takde istilah baju raya.

Nak dijadikan cerita, lepas menghabiskan almost RM300 di Sarah Huges & First Lady, terlalu plak depan kedai sebla Sogo. Apa ntah nama kedai tu. Dijadikan kesah, terjumpa la baju kurung kain chiffon dengan saiz dan rupa yang menawan aku tuk melabur duit ku. Rega selai RM158 tapi kalau beli 3 jadi RM300 jek. Lumayan!!

Nak dijadikan kesah lagi, tadi aku hangkut la si Hannah g kedai tu semula. Konon nak la tambah koleksi baju kurung memandangkan hanya selai jek baju kurung aku yang muat.. ahaks! Sekalik rega dia da naik daaa, now RM250 tuk 2 lai plak. Choiii!!! Rugi la RM25 selai oke! Sudahnya aku pun xjadi beli. Mentang2 la weekend & tahu orang ramai kompom la akan berbondong2 mencari baju raya.. terusss up harga.