Wednesday 27 May 2015

Where To Buy Souvenier Dekat Seoul


Kalau ke luar negara musti mo beli souvenier tuk bagi dekat famili kan. So kalau ke Seoul, antara tempat yang bole beli souvenier dekat Namdaemun market or p dekat area Insadong. Maybe ada jugak dekat Myeongdong or Dongdaemun. For me, aku prefer dekat Namdaemun sebab market tu memang tuk tourist. Maybe mahal compare to dekat Dongdaemun tapi bagi aku beli dekat Namdaemun mudah sebab market tu tak besar mana pun. Cumanya aku advise sila round habis baru beli sebab even kodai sebla2 pun reganya berbeza. Contohnya sepapan keychain nail clipper ni.. ada yang jual 12000KRW tapi ada yang 10000KRW pun ble dapat.

Last two trips aku ke Namdaemun masih belum ada t-shirt murah2 tiga lai for 10000KRW. 10kKRW tu dalam RM33 hengget duit mesia,kiranya dalam 11 hengget selai. Pada aku kira murah la jugak so aku borong berlai2 tuk adik2 aku. Pokaiii!