Saturday 30 January 2016

NETFLIX

I so love Netflix. Thanks to my unlimited 1Mbps/month P1 Wimax that now I can tonton whatever I want to tonton. Kalau tonton You Tube tersekat2, Netflix will offer much smoother streaming. Memula aku ingat kena tunggu loading sampai pitam mcm AOD... rupanya idak. Smooth gila walaupun internet aku cuma 1Mbps which is considered slow la juga.
Requirements untuk Netflix is minimum 0.5Mbps, with this speed da boleh stream dah kata si Netflix. There are three packages, RM33 for single user without HD, RM42 for 2 user with HD or RM51 for 4 user with HD and Ultra HD. So far Netflix ni memang designed for me sebab movies yang dia simpan memang selera aku. They even offer a month free trial so for those yang belum cuba, I recommend lah this one!
For those yang ada Android tv, memang ngam la sangat. Kalau takde pun takpe, still boleh tonton dekat Android devices or IOS.