Wednesday 23 March 2016

Outstation Kau!

Setelah sekian lama tak outstation, ini kali aku teroutstation juga. Ini kali ke Pasir Gudang.  Hoho.. dalam perjalanan tadi sempat lah singgah dekat JPO. Sudah ketahuan, aku ni bukanlah peminat barang branded so datang cuci mata jek pun.

While on the way sempatlah singgah JPO, makanya almost maghrib la jugak sampai Pasir Gudang. Kitaorang g berempat, duk dekat Hotel Selesa, dekat Pasir Gudang. Nama jek selesa tapi haremmmmm! bau hapak & hotel lama. Semalaman aku sesak nafas dek bau karpet. Hidung aku ni bukanlah jenis yang sensitip pun, tapi tulah. Sesak dada dibuatnya.

Malam bos ajak g makan dekat Senibong, makan seafood katanya. Aku malas gila nak joint, instead aku roger adik aku jek yang duk kat Pasir Gudang. Yang bestnya dia datang bawak ketam masak black paper.... punya sadappppp! Lena berairliurkan ketam aku