Tuesday 5 April 2016

Hannah 1st Sunway Lagoon

Alkisahnya last friday aku ajak adik aku g Desa Waterpark tapi adik aku kata try tengok Sunway Lagoon tengah ada offer RM50 per entry. Makanya aku pun godeklah website Sunway LAgoon, makanya terbeli la tiket next Tuesday....which is hari ni.

Last aku kemari 4 5 tahun lepas kot... masa tu tiket baru RM60 jek tapi la ni normal tiket RM150, kalau ada myKad RM120. Mahal nak manfus!! Kalau hari biasa memang tidak la mampu nak jejak. Dulu ada 3 park jek kalau tak silap, now dah ada 6.


Kol 9.45 kitaorang gerak, dari sini ke umah 15km jek pun... makanya dalam kol 10 sampai. Ingatkan tak la rama orang sekali, penuh! Sampaikan nak simpan barang dalam locker pun kena q & berebut-rebut, dengan escalatornya rosak lagi.

Tapi aku puas hati sangat, sebab si Hannah enjoy! siap tak mauh balik dia. Yang kitaorang masuk cuma Water Park, Nickelodeon Park ngan Wildlife Park jek, lagi 3 which is Scream Park, Extreme Park dan Amusement Park tak masuk sebab cam tak sesuai bawa Hannah. Thank god masa kitaorang kemari hari tak panas makanya idaklah sun burn hatta secalit pun.

Overall experience? We enjoyed it, except for si Chemba yang demam & patah tulang tungking.