Sunday 4 March 2018

Kiki Day 5

  

  
   
 

Hari ni 2nd kMi di Kundasang.. kiranya hari terakhir le.. pepagi bangun g tangkap gambar dulu pastu baru la siap-siap mandi dan sedia g sarapan. Kat hotel ni ko nak makan apa time sarapan kena maklumkan sesiap malam sebelum. Lepas sarapan terus la cek out dan meneruskan percutian ke Tagal fish spa.

  
  
Best le fish spa? Aku tengok orang yang masuk tu macam best je semua. Mak aku yang mula2 tak nak pun jadi eksaited. Aku? Malas nak join. Seram plak aku tengok saiz ikan kelah tu besar-besar. As long geng seronok, aku pun seronok gak. Si Hannah pun mula-mula tu menjerit-jerit takut bila ayah dia letak kat sungai.. dah nak balik tu baru nak seronok. Kat sini kalau nak masuk kena ikut turn. Group ko akan diberi nombor giliran dan setiap satu sesi 15 minit je. Rega tiket RM5 sorang dewasa & RM2 budak kalau nak rendam kaki. Kalau rasa nak mandi dengan ikan pun boleh, kena bayar RM10.  Best ke kesimpulannya? Best & recomended la tuk korang pegi.

Lepas dari TFS, kitaorang terus turun dari Kundasang. Takut gelap.. nanti payah pula tak nampak jalan. Sebelum tu singgah dulu dekat pekan Ranau tuk adik aku punya sesi muntah. Minah tu memang senang mabuk. Malam ni kitaorang duk dekat Manja Hotel, area Imago.. esok baru balik kampung.