Thursday 28 November 2019

Karaoke Manekineko Di Sunway Putra

Masa jalan-jalan dekat SPM sebelum2 ni, ada ternampak iklan Karaoke Manekineko yang popular di Japan akan dibuka. Kini dah buka dan ada opening offer RM10 sekepala untuk 3 jam sehingga 14 November. Yes, you hear me right. RM10 tuk sorang tuk 3 jam plus minuman dan snek. 
Since hari ni jumaat dan si Chemba g solat jumaat, aku pun nak la cuba book bilik. Sementara tunggu dia balik solat, at least ada gak tempat berteduh.. muhuhaha. Masa q tu, ada sorang mamat kat depan dan nak bilik tuk 2 orang. Adik tu kata kat mamat tu bilik tuk dua orang yang ada cuma boleh guna 1 jam setengah instead of 3 jam sebab dah ada orang bookpukul 2 nanti. Aku cam nak hampa la juga sebab dengar bilik penuh. Tiba turn aku, as expected adik yang jaga kaunter tu kata bilik tuk 2 orang dah penuh la kak. Aku tanya lagi, takde ke bilik lain. Ahakss.. lagi pula nama kitaorang sama so dia bagi muka la kat aku. Dia bagi kids room.. by means of kid room tu memang room tu seswai untuk kids sebab ada play area oke dalam tu!


Kalau tupin ada ni baru happening!! Bilik dah best dah, besar. Malangnya ada plak see through tingkap kat situn yang ble nampak ko dalam bilik tu melalak! Potong stim betoll tapi tak pe la. Yang penting ble melalak sepuasnya. Tingkap tu bukan orang dalam karaoke je boleh nampak ko, orang yang tengah makan kat luar dan yang lalu lalang tu pun bole nampak ko oke!

Kat situn bukan takat ble melalak dan memenuhkan perut dengan minuman ringan or minuman panas, ko juga ble order makanan. They dont sell pork tapi fyi kat situ ada jual beer. Kitaorang cuma order fries dengan takoyaki..




Lagu best2 tak? As for me semua lagu yang aku suka ada dalam tu so, best la. Maybe sebab kids room, sound system cam tak best sangat. Bilik lain oke kot... Kat luar bilik tu ada beverage & snack counter tuk korang minum sampai munta. Snek yang ada is kopok2.. bole la buat kudap2an. Makanya dekat 2 jam setengah jugak la aku melalak.. hahahaha