Friday 10 September 2021

Ready Untuk Kena Campak

Hari ni tibalah hari yang memang kalau boleh aku tak harap akan sampai. Tapi tulah, nak buat macamana kan.. bila dah sampai level ketua sub-unit kena la ambil tanggungjawab ke atas hal-hal yang melibatkan team. Hari ni dalam sejarah aku masuk bilik big bos, a.k.a Ketua Pengarah a.k.a KP gara-gara urusan pelanjutan consultant. Duduk betul-betul plak depan dia.. seran juga masa tu. Nasib baik mood big bos baik hari ni, aku da lama da ready nak kena marah. Worst, in case kena campak dari pejabat di ke bawah T_T  Maka selamat la aku hari ni.. pastu baru happy2 selfie kununz

Tadi bos aku datang skali, ingatkan meeting tu dalam meeting room. Skali terus masuk bilik rupanya. Nasib bos aku tak hangin aku buang masa dia standby plak dekat luar bilik.. ahaksss!