Thursday 21 January 2010

Katil oh katil

Apa yang paling best kat gua musang? Aku jawabbb roti canai kosong, roti telur, roti sardin, murtabak dan pelbagai roti lagi yang pokcik kat kedai ape ke nama dia ntah juals. Sedap gila! Pegilah mana2... tataps kat situ jugak yang sadaps.

Kitaorang duduk kat otel nama goa. Pastu bilik otel dia tadak tingkap... betul2 la macam dalam gua... hahaha... Tapi bilik dia memang ok. Kecik jek... tapi aku suker sebab bilik dia nice and clean, cuma part terkurung macam dalam gua 2 jek yang tak ble tahang. Tapi aku paham ngapeh 2 konco aku yang terpaksa berkongsi katil kelamin mengatakan bilik mereka tidak best langsung. Ha ha ha ha... geli oke 2 lelaki berkongsi katil kelamin! Dorang ble main tarik2 selimuts plak... hahaha... kalo bini ker, ble la peluk kot2 sejuks... ni kalo lelaki, mau kena kaki. Kaki wangi tak peh... kaki kalo satu ari jalan sana sini buat testing...maw bau macam bangkai kots. Nasib aku sorang jek pompuan.. tak la aku kena main tarik2 selimut cam koncho yang dua worang tuh.. haha.