Monday 11 January 2010

Saket pinggang... kenapa kah!

Hari yang boring. Aku kena tukar jaga belah pantai timur which I dont really fond of the idea and the fact that this team was known for geng miting. Will i have to sacrifice my Sunday for a trip? would i still enjoy day of rest and day full of eating2?

Last Sunday... I cant seem to forget kulit ikan dekat Sushi King so, aku sms le member. Sajer ngadu aku mengidam kulit ikan tuh. Kebetulan member tu baru habis kelas. Then kater dia... kalo aku nak makan, dia ble patah balik g mivali. So, aku tanpa bersolek or bergaya sakan... sarung baju & terus kuar tahan teksi. Kulit ikan tu penting oke! Aku sungguh2 makan padahal before ni aku tak pernah selera pun kalau sebut Sushi King. Ini kira jasa my crime partner la ni yang sungguh2 nak menyushi petang jemaat tuh.

Aku rasa nak demam! Tuluuunggg!!!