Friday 8 January 2010

Aku masuk opis kol 10 pagi smalam. Singgah g Ambank bayar keta & BSNtuk drop missing document tuk loan application aku. Sampai2 opis, Aboss ngan BBoss takder. Ayah singgah opis kitaorang hari ni tuk hantar skt. So, till 10.30 aku g bekfast ngan ayah dekat mcD. Buat keje sket, kol 12 aku kuar g Borders. Lepak kat Star Buck kat dalam Borders tu sambel belek2 buku.

Dari Borders aku g MPH plak. Nasib baik aku tinggalkan kredit kad aku kat umah... kalau x, memang aku terbeli juga buku.

Kol 4.30 lebey sket... my crime partner kater dia da sampai dekat otel Boulevard. Dia ngan her sis ader kat KL tuk urusan opis. Aku pong kelam kabut la tutup komputer & derek ke otel. Sampai2... macam ku kenal jek sorang ankel yang biasa sangat di mataku. Woah! boss lama i! Muhuhaha... tipah tertipu. Jahat crime partner aku x bagitau dia pun ader. Kalo aku taww, lambat2 sket baru aku turun. Chet! Dia kater aku da gemuk! Chet! Chet!

Tengah aku gumbira supping, dapat msg dari orang bSN. Bodoh giler ke aper BSN ni... sah2 aku nak buat loan pakai potong gaji. Potong gaji derek ok! So pehal lu maw kecoh2 sangat pasal aku punya credit report. Aku da bagi proof yang aku da abis bayar... aku xder tunggakan loan lagi... so??? Kalau da pakai potong gaji,. sah2 la aku akan termembayar every month, so nak kecoh apa? Aku tak paham betul orang bank ni.

Lagi pasal bank, aku terasa macam nak bakar jek Alliance bank. Punya bodo la orang2 bank ni. Aku tanya kat branch, dorang suh aku call this number, that number... after aku call 5 different number sampai la ke customer center, none of them bagi aku helpful solution selain suh aku terus call number2 yang dorang bagi. Bodos! Bodos! Bodos punya Alliance bank!

Nasib hari ni hari makan sedunia... punya sedap kulit ikan kat Sushi King tu.. nyammmm... Kitaorang melantak sungguh2.. dari sushi sampai ke pizza... woash! nyamannn... Pas ni nak g makan kulit ikan lagi... yeah!