Sunday 27 December 2009

What a lousy-tiring day it is.

Seawal jam 10 aku dah kuar umah.. iyerr... tak ler awal ponn tapi kalau kedai kol 10.30 or 11 baru bukak.. aku dikira awal aper. Bekfast dekat Old Town.. jalan2 cari pasal dekat Jalan TAR... aku rasa betul la jalan TAR, bukan Jalan Masjid India.. haha.. kompius! selama ni aku jalan yang kat depan2 sogo tu.. tapi tak pernah tersampai dekat area belakang. Makanya hari ni aku tersampailah dekat area Semua House, Mydin etc. Huahhh... fenat nak fingsans aku dibuatnya berzalan tapi xbeli apa.

Petang, g jumpa my sis & bakal seband dia dekat Sogo. Nak bagi tudung pengantin 10 hengget yang dia duk suruh aku beli dari ari tu. Waa.. adek aku nak kawen da. Bestnyeee...

Lagi cerita pasal adik. Petang tu pas jumpa bakal pengantin, aku pegi Midvalley.. sementara menunggu orang yang aku tunggu datang, aku pun pegi la toilet. Tengah aku melawa, sorang budak yang baru kuar dari bilik ayer menjerkah aku. Dia pun nampak tergezut beruk seperti aku, cuma aku lebih comel la dari dia! Orang tu ialah sorang lagi adik aku yang baru2 jek semalam sampai Johor selepas balik bercuti dr kampung & tak bagitau aku langsung dia da sampai Johor mahupun udah menjejak kaki sampai ke KL.

Betuah punya budak! Ini mesti kes dia buat something yang jahat ni sampai sebesar2 midvalley tu boleh dia terbertembung dengan aku, her big sister! Nah! rasain loe. Nasib yang dia terjumpa tu aku. Aku ni spesis yang memang tak gemar nak tanya banyak2 soklan. Tak di bagitau, sudah.. aku memang tak tanya banyak. Kalo yang dia jumpa tu adik aku yang second, fingsan ler kena ceramah adik kitaorang tu. Sedangkan aku pun buleh kena ceramah... apa lagi adik2 dia.. hahaha