Friday 11 December 2009

Akhil Hayy???

Hari aku berlalu macam biasa. Aboss ngan BBoss cuti.

Aku g shopping2 tengahari dekat MPH. Maka secara tidak sengaja aku terbeli buku lagi. Tapi aku suka buku merah tu. Best amat walaupun reganya 66 hengget sebuah. Aku juga terbeli buku I Luv Malaysia yang reganya lebey kurang 37 hengget tapi aku tetap suka walaupun duit ku habis.

Time aku naik lift, terserempak ngan sorang member aku ni. Kawan aku ni ari selasa tu tiba2 jek sms, nak ajak makan katanya. Mmm.. mimpi apa plak minah ni nak ajak aku g makan tetiba sebab sebelum ni memang tak pernah. So, tadi dia bukak cerita. Ader orang nak ajak aku makan. Aku tanyer la saper. Dia mention la nama sorang mamat nih. Aik! mamat ni plak baik ati benor nak ajak aku makan padahal aku x close pun ngan dia. Member tu kater, mamat tu da lama nak ajak aku g makan. 

Nak dijadikan cerita juga, mamat ni ensem orangnya. Kalo teraser ustaz akhil hayy to emsem, lebih kurang itu ler spesis muka mamat nih. Putih amat, mamat sepet, kurus dan tinggi. Eh! silap2 sedara ustaz tu kot eak. Nanti aku tanya dan bab makan free, aku memang tak tolak punya lah. Adik aku plak, sebok ajak aku balik kampung dia. Mak dia, adik2 dia... sampai awek dia pun dia nak kenalkan dekat aku. Sampai Aboss pun tau dia ajak aku balik kampung.

Aku da apply cuti. Yeah! 4 hari. Total hari bercuti aku ialah 10 hari! gileh aku x der plan lagi. Nak beli tiket balik, duit da le tak der. Tapi yang lebih sakit hati kalau aku teringat kes aku x dapat guna kemudahan tiket free yang mana sepatutnya hak aku. Aku memang rasa sangat lah sakit hati. Aku ni lain orangnya, kalau aku marah or sakit hati, aku tend to be too emotional. Sebab tu aku susah la nak marah or berasa sakit hati nih. Tapi bila ada rasa macam 2, memang sakit le. So, lantak lah.