Tuesday 1 December 2009

Entry Orang Letih

Besok aku cuti for no reason.Hmmm...
Sekarang? Sekarang aku tengah makan prosperity burger. Nyamm...

Letih. Tadi g JB balik hari. 4 jam pegi, 4 jam balik = 8 jam. G Jb raser cam dekat jek sebab pas lalu N9, then Melaka... pastu taw da dah sampai johor walaopun ader beraper jam lagi nak sampai JB. AF1Senora pun agree dengan aku.

Kol 6.50 aku sampai opis. Touch up sket, then turun g lobby tunggu koncho sampai. Dalam kol 7 lebih gak kitaorang bertolak. Pegi 4 orang. Rupa2nya RSenora pun Aboss suh hangkut skali. Kalau pegi ngan Aboss, sah memang takkan tido punya sepanjang jalan sebab dia ni memang kaki borak. Kitaorang berhenti breakfast dekat hentian kat Somban,  dalam kol 10 setengah gak sampai Jb. Puas da ronda2 buat inspection, dalam kol dua kitaorang bertolak dan sampai KL dalam 5.30. AF1Senora bawak 140 km/h.. tak ler laju sangat. Kalau kelajuan tu maintain tanpa stop even for a second, dalam 2 jam setengah da ble sampai aper.

Aku ngan RSenora turun dekat Sogo. Senang, terus amik lrt jek & tak yah tukar2 train. Aku ronda2 dekat Sogo. Kononnya nak pegi tengok hadiah tuk adik aku kawen. Aku kompius nak bagi apa. Nak bagi duit, bukan ler banyak berkoyan2 pun yang aku ader nak bagi kat dia. Aku ingat nak beli dua tiga barang dapur. Suh dia rajin sket memasak. Yang pasti aku kena belikan dia cofee maker 1 sepaya gigi dia kuning minum caffein. Pastu... nak kena tengok  lagi barang aper. Terfikir juga nak belikan dia iron steam yang dia duk berkenan, rega dalam enam ratus keatas. Hmmm...aku pk.. pk... sampai blur nih.

Besok exam kelas bahasa sena. Lagi baek aku stadi.