Thursday 3 December 2009

Rusa pujaan

Semalam aku exam. Exam kitaorang open mouth, so...aper lagi. Siap bule bukak phone dictionary oke. Tuler, saper suh tak kasik buka buku. Giler la soklan dia, ader ker patut tanya soklan yang tak diajar dalam kelas. Nasib ler aku ni kira reti ler sikit nak susun ayat. Asal aku blur, aku akan rewind macamana bos lama aku akan cakap BM. Contohnya pengunaan ayat "Saya besok mau pegi jalan" instead of esok saya nak pegi berjalan2 or saya hendak pegi berjalan2 esok.

So. Tadi aku merealisasikan impian menangkap gambar rusa kat pavilion. Ari tu aku ternampak gambar tu dalam paper... berazam ler nak pegi. Salah satu reason aku amik cuti ialah nak g tengok rusa tu. Giler sakai!

Aku tak ler menyambut krismas tapi aku suka sangat bila krismas ni tiba sebab decoration dia memang menarik esp tang salji ngan rusa ngan mr santa ngan pokok krismis.. sumer2 la. Dan, movie krismis pun bes. Mostly movie dia tak berunsur keagamaan, tapi more to family value.

Besok aku kerja. Napa aku tak cuti jek? Mmm... besok ari jemaat, hari rehat lamer. So, rugi kalau cuti. Hahaha.. Aku nak carik kat maner lagi ader dekorasi krismis yang best.

Ngantuk dah mata. Besok nak pakai aper aku tak plan lagi...