Wednesday 23 December 2009

Macam tak percaya aku dah khatam kelas Bahasa Mandarin. Aku scored 85.5 before kena minus half mark...haha. Tapi kalau laoshi tu potong aku one mark, aku dah down grade ke B sebab A ranged dari 85 above. But, who cares. It is just a paper.

Hari ni, aku tak terkena audit sebab ramai senior. ABoss belanja. Akaq kat opis aku tu apa lagi, pulun kfc satu barrel ngan big mac sebijik sorang. Biasa orang belanja kfc or mcD, tapi akaq tu balun dua2 skali. Punya tak terangkutlah sampai kena bawak trolley Carrefour ke opis. Kitaorang buat makan2 internally sempena BSenior pindah. Duduk dalam small room, enjoy the food sambil borak-borak.

Tapi aku sebenarnya bersedih hari ni. Aku punya layu la sepagi sampai kena tegur oleh BSenior. Semalam before tidur aku dah dua tiga round menangis. Tidur plak macam tak tidur sebab tangan aku berdenyut2. Nasib juga aku pegi amik mc kat klinik hari 2 & doktor tu bagi aku  pain killer. Dalam kol 2 aku terjaga sebab tak tahan sangat. Pas amik pain killer, barulah aku dapat  tido ngan aman. Malam sebelum tu aku muntah 4 round, sampai tekak rasa kembang. Malam tadi sakit tangan. Apa lah nak jadik nih. Belum kira hati aku yang sakit. Nasib hari ni dah ok.

Besok hari terakhir aku bekerja. Pastu aku cuti paaanjang. Aku takde plan lagi. Aku rasa macam sunyi, tapi bila dalam crowd aku rasa nak hide somewhere yang aman & do my own thing. Aku selalu rasa macam 2. Orang kata, mingle with people & making friend surely make your life happier and merrier tapi aku pulak sebaliknya. Aku rasa bingit. Insecure? rendah diri? x confiden? Aku mana peduli kalau ada antara tiga things tu one of my problem. I just want to have my own time. Going huhahuha... then what? tired? go home, sleep and repeat it all over again? I rather sleep at home. What a terrible person.. laugh to it.