Friday 12 February 2010

Pagi td aku kelam kabut adjust report tuk magazine. Setelah berbulan magazine tuh aku x collect2 dari kotak surat kat depan bilik bos, x sangka ropa2nya nama aku ader dlm magazine tuh... aww... seswaii ler ngan aktiviti pembuat majalah yang berjaya tem skola dolu.

Tengahari aku turun tapau KFC jek... pastu terus sambung buat kerja. Rugi jemaat i. Senior aku tanya aku tadi, awak x bosan ke sensorang.. ahahah...aku? bosan? korang jek x tahu aku memang suker lagi sensorang.

Aku kena pg terengganu plak balik2 dari kg ni.. alah.. ni yang aku lemah ni.. nasib ble nek flight. Kalo g jerman... kena nek keta.. tu yang lemah plaks.. ader testing kat gua musang, senior aku pegi ngan bebudak nih.. aku g ganu. Konpem opis kosong. Orang selalu kater nek unit kitaorang jek, sure rasa lain sebab sunyi jek. Meman ler sunyi kalo da sumer orang p miting & site.. normal la kalo tinggal sorang 2 jek kadang2 tuh.

Tadi aku kena settle borang keluar pejabat.. dah ler kena jumpa pengarah sendirik... lemah i!