Friday 6 May 2011

Hari ni aku hangen jer. Ada ker.. benda yang simple pun tak boleh nak differentiate. Takat tong pun nak sain bagai. Dalam pada marah tu, aku sain guna pen yang ala2 pen marker besarnya. Wahahaha.. Bila da cool tu baru terfikir... pasni kalo takut sangat.. meh la bagi aku jek sain semua, lagipun memang aku pun yang cek. Takper.. ko bule jadik pak pacak je. Aku tak kesah!

Lunch tadi aku tetiba teringin nak makan magi. Heran kann.. beratus kot jenis makanan aku ble dapat kat midvali tapi mee maggi juga yang aku idam2kan. Turun lunch kejap je sebab kena settle dokumen tuk boss nak tunjuk kat orang. Tapi kerajinan aku tu akhirnya tak berbaloi sebab kol 4 baru aku dapat jumpa bos. Taula bos aku.. kalo kol 4 lebih je dia da shut down. Tambah2 anak dia nak kawen ni kan. Sudahnya... next week je la.