Tuesday 3 May 2011

...am gonna party like it's your Birthday!.. of course la coz today is my Birthday =) I am officially 30 people!

Tersengih aku bila dapat sms wish dari hero2 kat ofis. Terasa di ingati you! wahahah. Biasanya dak laki tak bother nak wish member pompuan beday2 ni kan! Kalo kat facebook tu len la citer. Budak2 ni sekor2 sms wish bday kat aku yang tengah cuti hari ni.. terharu ahkak. Walopun ahkak sorang je pompuan kat opis tu... ahkak survie oke ;p

Besok hari yang hectic! Belum esok aku dah tensih... apa kes. Banyak benda nak kena settle besok. Claim especially. Asal process claim je tekanan darah aku naik. Dan2 la pembuluh darah aku menyempit time tu kannn. Dah memang ketahuan aku anti dengan subjek kira2 sejak azali lagik..  apa lagi nak cadang berapa duit nak release dekat orang ni. Hesh!!!