Monday 16 May 2011

Passport da renew... yeayy!! Next step apply borang kuar negara.. tapi yang tu bule stat pk next month. Leceh giler nak kena g buat urusan kaunter nih. Da berkurun aku tak berurusan dgn kaunter.. dalam zaman semua pun ble access online ni, patutnya kaunter2 tu takat jadi backup jer. Nasib dua jam jek passport aku siap. Yang tak tahan tu time cari parking. Merasalah aku macamana perasaan kontraktor or konsultan yang datang ker midvali tuk berurusan dengan kitaorang. Tapi, yang tu aku tak yah kesah sebab dorang da di hire tu buat kerja. So, no offence kalo tak kasihan!

Emosi lak... hehe.. maybe sebab I miss someone kot. Someone who brighten my day lately ;p. Nasib gak la semua kaunter yang aku berurusan tu tadi berjiwa rakyat a.k.a friendly, ka bizi body? wahahaha. 1st kaunter tanya aku da brapa lama duk sini sebab slang da ilang, pastu next kaunter tanya kat kk banyak seeweed ker dan macam2 soklan lagi... next kaunter suh aku kuar duit bayar dia 100 tanpa banyak tanya... last kaunter tanya aku nak g mana renew pasport... see.. banyak kan kaunter aku kena g!