Monday 12 January 2015

4 Hari Cuti Free!!!!

Now inilah kejadian tangan aku, berbalut! Pagi tadi alkisahnya aku g kerja macam biasa sebab masih boleh tahan sakit walaupun tangan dah berair2 sebab lepuh2 tu makin kembang. Sebagai pekerja yang berjanji untuk berjasa kepada rakyat, aku siap masuk meeting lagi sebab sekarang ni jabatan kitaorang sibuk dengan pembaikan premis2 yang terlibat banjir. Pagi tu oke tapi tengahari tu dah start perit2 sebab ada kulit yang dah start terkupas. Makanya aku putuskan untuk jenguk klinik kesihatan on the way home..

Masuk2 jek doktor muka ketat. Dah la doktor tu cam bouncer, badan besar. Dia tanya napa aku tak g klinik awal? Baru jek labuhkan munggung, doktor suh aku ikut dia ke bilik dressing. Dia tinggalkan aku kat situ lepas bagi arahan dekat staff bilik tu, tak lama kendian ada misi datang bawak kad aku dengan MC 4 hari... wow!!!! cuti freeeeeee