Monday 5 January 2015

Jangan Nak Tergelak Sangat aihhh!!!

Dulu masa aku kecik2 orang dewasa terutamanye la mak aku suka benor berpesan. Kau tu anak pompuan, perangai kena lemah lembut, malu dan gelak tu jangan terbahak2, nanti takde lelaki nak. Biasa dengar? biasa kan! So aku pun antara yang selalu sangat la kena ceramah pasal "lemah lembut" ni sebab aku jenis yang memang brutal & ensem dari azali. Ahahahahaha!

Kalau dulu2 ye la, kalau zaman sekarang ni bukan kena pesan kat anak pompuan jek.. kat anak laki pun kena pesan gak supaya berperangai lemah lembut & jangan nak tergelak sangat sebab pompuan zaman la ni dah bukan cam zaman dolu2. Contohnya aku, 2 kali plan nak kawen tapi ati tak ke situ sangat sebab ada jek benda yang buat aku berfikir 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15+++++ kali. Sebab? Senang cakap, depa tak memenuhi standard yang aku set untuk jadi suami.. miahahaha. Kelazzz kaw maria!!

Tapi kali ke tiga aku plan nak kawen memang sungguh2 la nak kawen sebab mamat yang menjadi pojaan aku tu berjaya fullfill perkara2 yang aku expect ada pada seorang lelaki idaman malaya.. miahahahahaha!!! Apa yang aku cuba nak sampaikan la ni yekla, zaman dah berubah. Kalau pompuan dulu tak ble demand, tak boleh pilih2 sangat jodoh sebab takut jadi andartu.. la ni ramai dah pompuan yang tak kisah jadi andartu daripada khawin dengan jantan2 yang tak berkualiti langsung tuk dibuat laki. Ok!?