Wednesday 18 February 2015

Si Tecit Demam Lagi

Time lunch tadi aku hangkut kak Chereema, PA bos aku ke area umah sebab dia nak momom Secret Recepi dan aku nak g collect kad kredit dekat bank. Trafik pegi balik lancar pulak hari ni, maybe sebab dah ramai orang tinggalkan KL kot tuk balik kampung sempena CNY ni. Around jam 2 aku sampai ofis balik.. tetiba dalam jam 2.45 laki aku call kata pengasuh si tecit bgtau Hannah demam. Sudahnya bekejar2 la aku balik umah siapkan beg susu, then bekejar ke umah ke umah pengasuh amik Hannah before meneruskan bekejar pulak ke klinik kesihatan. Alhamdulillah orang tak ramai dan we manage to settle the urusan before 4.30 pm.

Tadi both of us dapat rawatan. Aku rasa every time Hannah ke klinik kesihatan, aku pun joint sekaki. Hari tu Hannah demam, aku sakit belakang.. kali ni Hannah demam aku lak batuk & tekak bengkak. Aku rasa Hannah jangkit dari aku kot. Siyan dia...

Makanya hari aku berakhir dengan letih hari ni... huhuhuhuh