Monday 28 September 2015

Terjebak Korean Product



Tiga kali ke Seoul, tiga kali gak aku tak miss berpeleseran dekat Myeongdong yang memang terkenal dengan kedai kosmetik like The Face Shop, Tony Moly, Holika Holika, Nature Republic, Skinfood, Etude House, Missha, It's Skin, innisfree etc.. tak pernah aku terhengen nak jenguk kedai depa, apa lagi nak try the product. Tapi masa jalan2 dekat Sunway Putra Mall hari tu tersinggah plak dekat Tony Moly. Tercuba pulak snail moisturizer dan lipstik dia, maka terbekenan la pulak. Tapi since cream yang aku berkenan tu sebotol RM49.90 dan lipstik plak RM79.90, maka aku pujuk2 hati g tengok kat kedai lain kot2 ada produk yang lebih kurang sama cam tu. Since dekat Berjaya Times Square ada almost semua brand kosmetik dari korea, aku pun g la lawat setiap kedai dan akhirnya tertawan dengan this product, Damyang Bamboo Moisturizing Cream dengan harga RM25 hengget je sebotol.

Ok tak? Bukan takat ok,tapi suka sangat. Siang malam pagi petang aku tepek. Lembab muka wa cakap lu!