Wednesday 9 December 2015

Hannah Rajin Study


Minggu ni anak aku rajin gila study. Walau dibuka tv, dia masih gigih berlari2 ke dapur nak tunjuk gambar kat aku. Bila aku sebut gambar apa, dia lari semula ke ruang tamu then repeat bekali-kali sampai aku siap masak. Alahaiiiii... rasa cam berbaloi2 sangat spend duit beli buku2 tuk dia.

Anak aku macam tu lah, rasanya budak at her age dah petah sangat dah bercakap tapi anak aku petah bercakap dalam bahasa yang hanya dia sendiri faham. Cumanya lately dia dah ada improvement. Gara2 banyak sangat tengok Mickey Mouse kat Disney Junior Channel, dia da kenal dog, cat, frog, monkey, snake, butterfly, ducky, cake, fly kite, ball, star, cow, pig, shirt.. itu la tu semua apart from omma, pa, ayah, adih. Padan la selama ni dia tak paham cakap kitaorang, upanya dia cakap omputih! Hahahahaha