Wednesday 17 February 2016

Pre Hong Kong Part 2

Bangun pagi tadi aku rasa cam pening. Dah lebih 2 minggu la jugak aku alami pening & muntah teruk sebab gastrik, aku ingat biasa2 jek. While on the way ker office aku tidor. Pas sarapan aku bagitau dekat my colleague aku nak tido jap if bos cari. Aku dah inform boss yang aku pening. Tutup lampu ofis & tido la aku kejap. Bangun2 tu masih gak pening & sendi lutut dah start sakit. Lepas kerja-kerja aku siap, makanya aku decided g klinik je la.

Time aku sakit ni ramai la pulak yang sakit, adoiiii! Tunggu la.. time tu aku dah tak larat sangat. Aku suh si Chemba tunggu dalam klinik kot2 nama aku naik while aku g tdo dalam keta. Tnak god masa tu ada parking dekat2 area klinik tu. Masa jumpa doktor, doktor kata tekanan darah aku ok unlike semalam 160, cuma aku didapati demam. Memula tu cam tak caya aku demam sebab badan aku tak panas pun. Doktor takut aku kena viral infection sebab aku mengadu sakit perut & muntah so dapat MC. Sampai2 jek umah dari klinik tetiba badan aku panas gila. Adodoiiiii... esoknya nak di Hong Kong dah ni.