Friday 9 June 2017

Good Morning Kuching!

Inilah morning view dari hotel Pullman, Kuching. Sat lagi nak cek out dah & p miting. Kalau p Kuching ble la duk Pullman ni sebab kat bawah ada shopping complex yaw! dan dekat plak dengan tempat makan seafood kat atas UTC.

KK or Kuching, mana best?

Aku rasa aku prefer KK lagi kot sebab Kuching ni luas. Pastu KK cam best sebab tepi laut. Kuching pun dekat je ngan laut tapi  dekat city centre dia ble nampak sungai je. I think Kuching lebih relax, unlike KK yang bukan je tercemar udara malah tercemar gak mata dekat PTI dan PDI esp. beggers. Yang paling menyampah beggers tu kanak2 kecik umur sekolah rendah. Aku yang sabahan ni pun takut kot jenjalan dekat KK sensorang.

Those yang suka nature, taman negara, udara segar.. maybe ble g Kuching and those yang suka beaches & pulau & gunung kinabalu ble la p KK.

Aku suka KK sebab KK now dah ada banyak mall. Kuching pun ada juga cumanya aku rasa cam orang Kuching tak berapa suka mall kot sebab aku tengok ada 2 3 mall dia banyak kosong. Mall kat bawah ni pun cam dah banyak gak yang tutup.

Apa2 pun, terpulang la masing2 punya suka.. kan!