Wednesday 12 April 2017

Welcome To Malaysia Gundam

Hari ni aku masih cuti lagi. Masih mabuk Osaka lagi.. sambil2 tu godek2 sikit apa souvenier tang yang kitaorang beli tuk diri sendiri. Tudia.. gundam! Aku actually tak kenai langsung pun watak2 gundam ka gunpla ka ni.. yang aku tahu semua robot je. Kali ni kali ke empat ke Jepun, 1st time beli gundam ni. Murah? Seryes memang murah! 850 yen pun ado, ikut jenis dan size la. Hari tu masa g USJ laki aku rembat sekor.. masa g Lala Port kat Banpaku Kinen Koen rembat lagi 2 ekor. Suma beli dekat Edon. Otromen si Hannah aku belikan baru dalam 16 hengget je.. kalau kt Mesia mau 40 hengget kot size yang kecik tu.

So.. inilah koleksi gundam pertama laki aku. Bila nak siap pasang tu aku tak ble jamin sebab laki aku ni memang dah ada bad track record dengan aku sebab kes pasang meja 6 bulan baru siap oke! Tunguu je la update aku sok2..