Tuesday 19 September 2017

KL View From Office

Inilah view dari bangunan baru Jabatan aku. Superb kan! Ini view dari jamban ye. Kalau la aku yang koje kat opis ni silap2 kat jamban saja melepak sebab aku kan memang suka view from tempat tinggi. Ahaksss!

So hari ni aku sambung audit lagi. Malangnya dalam banyak2 penemuan, penemuan aku je yang memang tak boleh elak dari bagi non conformance.. aka NCR. Pastu penemuan aku juga antara yang banyak dalam observation. Apakah? Masa nak closing tadi semua auditor bagi la ucapan masing-masing. Bila sampai turn aku, aku kata tak de apa. Sekali pengarah yang chair meeting tu kata, ha, takde? Ke nak mintak masuk cawangan. Berdekah2 semua orang gelak.. adoiiii.. dah la semua bos2 dan yang urus penempatan pun ada dekat situ.. harapnya  tak berlaku begitu le.. hohoiiiii