Friday 15 January 2021

Ibu Fashion

Hari tu anak aku buat hal. Selalu kalau nak buat apa dia pandai je minta izin tapi part gunting baju Barbie tetiba pandai pulak dia buat senyap-senyap. Aku punya mengamuk bila tau dia gunting yang pakai baju pink 2 ekor tu. Itu da la mahal.. eiiii! Kalau yang 3 lagi tu tak pe la.. aku redho. Aku punya amuk dah macam hantu gamaknya.. anak aku punya takut sampai di gamnya la balik baju tu dekat patung guna gam kertas. Lagi la aku mengamuk.. melekit pulak dibuatnya.. adoiii..

Dari menyakitkan mata aku tengok patung bogel, terpaksa la aku meng'kreatifkan diri yang tak kreatif ni. Godek baju lama si kecik yang dah tak pakai.. akhirnya berbaju la semula yang 2 ekor pink tu. Yang baju biru dengan kelabu tu memang dari last PKP tukar baju baru.. aku modified sket kasi lawa baju dorang. Yang baju merah tu pun dapat baju baru jugak sebab kesian pulak dia sorang je pakai baju lama 👻👻 Nasib la aku ni cuma beli Barbie time sale je dekat ToysRUs. RM29 pada aku berbaloi sangat sebab memang berkualiti. Baju dorang tu mau dekat RM30 selai kalau beli dekat kedai. Nasib skill menjahit aku masih ada.. takde la melayang RM RM