Saturday 16 January 2021

Teng Teng Teng

Akhirnya sampai sudaaa karpet yang anak aku tunggu-tunggu. Mampus kena maki dengan jiran bawah ni anak aku dok melompat malam- malam. Adoiii.. satu hal pula. Member tu dah la tengah eksaited dapat kapet baru. 

Asalnya aku oder dekat Shoppe dengan harga RM77 tapi seller kata takde stok so aku cancel. Cari-cari lagi, saiz 160x200mm semua habis stok. Ada satu seller ni jual mahal sket, RM99 dan ada stok tapi mahal la pulak. Aku godek-godek, seller asal tu up lagi iklan baru. Laju-laju aku tekan oder lagi. Alih-alih dia mesej lagi bagitau takde stok. Eiii! Seller ni nak niaga main-main. Tulis la pre-oder kalau xde stok. Terussss aku blacklist kedai dia. Aku memang bengkek seller yang tak update stok. "PM before oder" ini yang paling aku menyampah. Pemalas nau nak buat sistem update stok. Last-last aku beli yang RM99 tu. Oder semalam hari ni sampai hoi! Puas hati aku. Memang cantik gilos.