Sunday 18 April 2021

Photoshoot Di Mandarin Oriental Lagi


Hari ni kami sambung lagi sesi photshoot baju raya. Tak dapat pose lawa berlatar belakangkan KLCC sebab telampau dekat sangat. Hahaha.. takpe la. Yang penting dah berjaya padamkan bucket list nak duduk semua hotel dalam hotel dekat KL ni. Lepas sesi photoshoot, kami ke KLCC. First time p hotel tak visit pool langsung.. tangkap gambar pun tidak, Nampak sangat sindrom ketuaan kan. 

Pegi KLCC termasuk pula Estee Lauder.. terbang duit hoiii! Tadi aku beli set sekali dengan beg skali ada amoi cina ni tegur aku. Amoi tu dari China rasanya sebab dia cakap dengan aku pun cakap cina. Dia tanya aku suka ke beg aku tu.. aku pun jawab la sorry i like it dalam bahasa cina. Tu je pun aku reti.. hahahaha. Kagum pekerja Estee Lauder tu aku cakap cina.. hahaha