Thursday 17 June 2021

Pengalaman Beli Laptop Online Part 2

Ok. Ingatkan hari ni dapatlah laptop yang aku duk tunggu-tunggu bila tengok status parcel updated to out for delivery. Tak sangka benda paling worst happen for the first time semenjak jadi pembeli tegar Shopee. Ini kali pertama aku buat pembelian mahal dengan harga RM2600. Siapa sangka hari ni juga kali pertama aku tak tahu nak cakap samada kena scam ke apa ni. Tengok la apa yang aku terima.. macam babi!

Inilah benda yang aku terima! Pagi tadi asben aku tanya ok ke order laptop through Shopee. Aku dengan eksyen dan kompidennya kata ok tu... sbb tengok rating kedai ok & kedai pun ada physical shop. Bila J&T call ada parcel, eksaited la suh laki aku ambik. Bila dia sampai umah dia kata ringannya. Aku yang tak tengok lagi rupa parcel tu dengan penuh yakin lagi kata, memang la ringan.. laptop tu ringan. Sekali aku tengok bungkusan yang sampai.. apa pasal pula nipis semacam. Tak macam rupa ada laptop dalam tu..ya rabbi sakitnya hati aku bila aku buka. Baru je nak install Autocad untuk check drawing malam ni. Adoii panasss hati aku!!!