Tuesday 5 April 2011

Kekasih lama memang sukar dilupa! hari ni tiga orang kekasih lama telah mencuri semula hati aku. Jay Chou, Alan Luo & Lee Dong Wook.. I heart the three of U! Heart! Heart! Heart! semua gara2 tengok konsert mr Chou ngan mr Luo & pastu tertengok plak citer My Girl yang DongWook belakon. Still, sampai hari ni aku masih suka cerita My Girl ni. Tayanglah berapa kali, aku sure layan.

Hari ni sebok kemas ofis, last day da sebab sok audit. Pas kemas2 dan jual benda2 tak perlu, dapat gak la duit 185 hengget tadi. Bule la pakai buat tabung opis disamping mengosongkan opis. 2 tahun menghuni ofis tu, this week is the only days ofis aku berkemas! yang kemas tu bukan aku a.k.a the only aweks kat opis ... tapi the guys! so aku goyang2 kaki je.. ahahah. Bos tak der dua hari ni, mesti dia gumbira tengok ofis da lawa sok.