Wednesday 20 April 2011

Tadi time nak balik ofis pas lunch, tetiba sayup2 terdengar orang panggil-panggil nama aku. Ingatkan fan.. hahah..skali budak opis je. Sanggup dia bekejor kuar semata2 nak warning aku da kantoi. Cheh! Tapi apa yang aku buat sebenornya? nghheheh... yang pasti sebakul gak udang aku dah kerjakan hari ni. Yang bestnya, udang tu siap dah dibukakan kulit. Mana tak aku makan cam makan keropok. Dalam pada gembira & gila2...hampir juga air mata aku menitis gara2 salah pilih song.

Now tengah lepak kat bilik.. Ya Ampun! ngantuk amat. Every month.. there will be days yang aku akan rasa macam mengantuk amat & langsung tak bertenaga. Hesh! mungkin sebab aku dah tuha kot ;p. Tak lama lagi aku akan dapat anak buah. Wah! pantas je masa berlalu. Aku anak kucing pun takder.. hawhawhaw. Life macam nilah.. kita tak akan dapat semua yang kita harapkan.. So what? nak menjerit menangis or histeria sebab life doesnt happen the way we expected and blame people or God for what happen to us? Well... go figure yourself =)