Wednesday 29 June 2011

2 hari gak la aku tak leh angkat lengan yang sakit gara2 angkat berat. Bukan senang oke nak jadi ketulz2 ni.

Hari ni bos cuti.. bosan! Asal bos cuti je tertekang sebab surat menyurat semua tak ble keluar. Nasib semua claim tuk this month da settle smalam. This week kena settlekan drawing yang menggunung plak. Letih keje sorang.. banyak benor benda nak buat sampai tak cukup tangan. Tapi aku bukanlah pekerja yang terlalu menggangap kerja satu keutamaan. Kalau diikut sangat, memanglah kerja takkan habis. 4.30 sharp aku balik, by hook or by crook aku tetap balik. Tak kira la. I am a morning person.. that I am only 110% functional on the morning, and I always work with speed, not time. Dont be fooled by the kelam kabut looked that your eyes see because I can advise you that I am a person with 110% calmness on the inside. Well, whatever! Yang pasti takde keje lah aku nak jadi hamba pekerjaan nih.