Saturday 18 June 2011

Hari ni patut ada appointment dengan trainer tapi dia hilang tah kemana. Aku tak marah pun, boleh? Bukan sebab dia kuit ka, comey ka.. sumer sebab aku seronot. Dekat dua jam lepak dalam gym. Since aku da diajar guna alat2 senamang smalam, aku pun repeat la apa mamat tu ajar. Sungguh2 ahkak belari atas treadmill.. beratus da kalori ahkak bakar.. wahahaha. Smalam ada trener, ahkak bersenam guna count 15 walopun tak larat... tapi ari ni, bila tak larat je stop... ahahaha!

Mandi sauna... tetiba ada awek tu selamba jek bare, nasib top jek. Selamba giler. Aku blah sebab cam tak panas.. g steam lak. Dalam tu pun ada minah bare gak. Dalam bilik steam tu, kalo dapat tahan 5 minit pun da oke. Aku tahan seminit jek! Iklim panas lampau oke dalam tu. Mau tebakau muka aku. Dalam gym tu ada swimming pool.. tapi mix dengan jantino lain so tak interesting.

Walopun berpeluh gak nak membayar kos menyihatkan badan.. tapi aku separuh je kisah. Hahaha. Bak kata daus, tak per la... demi kesihatan. Nanti nak goda ZH.. dia cam tergoda nak join dari ari tu lagi. Kalo dia join, aku dapat gift... tu yang aku beria2 nak menggoda dia ;p