Thursday 4 August 2011

Baru ari ke empat puasa.. penimbang aku kata aku da ilang 4 kg. Aku rasa sah memang kena beli penimbang baru sebab baju rasanya still gak ketat kat badan. Kalo 4 hari 4 kg.. mau aku ilang 30 kg spanjang puasa nih.. ewahhh!!

As of today, aku officially pengemar Girl's Generation a.k.a SNSD.. esp c Tiffany. Minat group ni da satu hal.. alih2 aku p minat c Tiffany yang orang menyampah. Ahaha.. minah tu comel sebab dia ada smiling eyes. & aku berkenan gak kat After School.. eksep c Ui-ee. Paling bekenan kat c Kahi sebab dia santik. Ops! aku normal oke!! hahaha.

Kenyang pewutt!! kang tak larat lak terawih kalo perut mengelembung dengan air..huhu. Da empat hari puasa.. 4 hari tu jugalah aku makan menu yang sama, cuma air jek yang berubah. Ari2 spent 9 hengget 5 posen tuk berbuka.. mahalll tu!