Tuesday 9 August 2011

Bulan puasa kalau hari2 p site, bikin darah suam oke! nasib la stakat suam.. kalau didih payah plak. Letey.. nasib big bos buat lawak bodo menghibur hati tem lunch tadi. Pastu mengekek ngan gelagat c daus.

Tengah sebok2 apply insuran tuk g Kolea.. daus datang.
Daus : wah! nak g luar negara. Kaya lah ko ni
Aku : daaaa? apa kaitan.
Daus : Bagus lah! ko nak jadik no dua aku tak? wahahah
Aku : Ko nak mampus ke? wakakaka
Daus : bla.. bla... bla... bli.. bla..
Aku : Daus, orang kata, diam tanda setuju tapi kalau aku diam tanda aku benci, menyampah dan tak setuju oke! wahaha

Gelak bebudak ni. Pastu aku ngusik dorang..
Aku : Daus.. aku suka melancong. Kalo kita 'jadik, kita g Dubai ea..
Daus : Oke jugak. Dubai sejuk tak?.. bla bla bla
Aku : ZA, kalau kita pulak nak g mana?
ZA : Aku suka switzerland!
Aku : ZH, kalau kita?
ZH : G umrah

wakakakakaka.. terusss pilih ZH.. insafff!!