Thursday 31 May 2012

Tetiba hari ni boss kici ahkak mrA ajak ahkak g site sebab idola c pajrel ngan boss dia nak g site. Uwaaa.. apsal tak bagitaw awal2. Tak pasal2 ahkak ronda site engan baju kurung. Dahla ahkak sengal layan subkong ahkak. Berlagak nak mamfus. Siap sound lagi dia kenal ramai orang jikiar sebab dia dulu pun taun 90an jikiar kununnya. Kalau ikut hati nak je ahkak cakap "Ada Aku Kesa!. Kau tu Da past tense, aku ni masih lagi present tense.. n op kos bakal jadik future tense!" Tapi itu kalau ikut hati la. Since aku masih ada akal, aku cool jek. Tapi siap la ko time aku naik sok.. muhahahaha. Tak perform je aku cantas!!

Tapi paling kecian hari ni yekla c pajrel. Since bos ahkak yang call sendirik, tak dapek la ahkak nak menyelamatkan c pajrel dari dihangkut skalik ke site lalu menjadik mangsa keadaan.. amponn pak! Nanti gue blanja lho makan ya pak! ;p