Friday 16 September 2016

Geram Hari Malaysia


Banyak kali da nampak gerai jual kopi pirate ni tepi jalan, baru hari ni dapat merasa. Itu pun dapat rasa sikit je sebab si Hannah rampas & tertumpah. Merasa la si kecik kena cubit sebab tumpahkan air dalam kereta. Geram betol!!! Baru je kejap aku toleh ok, skali baru je nak tarik handle pintu da ditumpahkannya. Biasa aku xde la bising sangat kalau tumpah makanan ke air, uang aku marah sebab aku mahu lepas ni dia beringat dan lebih berhati-hati.

Yang ini perisa mocha hazelnut. Rasa ok la, xla sedap amat or xsedap.. Boleh improve. Rega segelas ni RM7 kata si cinta. Hari ni kitaorang meraikan Hari Malaysia dekat Ikea Cheras dan Sunway Putra Mall. Ke Ikea tadi hajatnya nak beli karipap ngan ledge pastu ke SPM semata2 nak makan teppanyaki yang aku suka. Memang teppanyaki dia sedap gila!!