Monday 12 September 2016

Sakit Raya Haji

Semalam dekat kol 3 pagi si Chemba terjaga, katanya dia pening. Pas makan cekelat, tido la dia. Sekali pagi tu dia kata masih pening. Pas abang ipar urut belakang dia, lega la sikit. Da boleh makan. Sekali petang tu dia tidur, bangun2 pening lagi teruk. Nak jalan pun tak dapat, katanya macam oksigen tak sampai kepala. Seround lg abang ipar urut. Alhamdulillah lega. Mak dia da nangis2 da, lagi la aku risau.

Since dia tanak g hospital lain selain HUKM, aku tak fikir panjang dah. Kemas barang, terus balik KL & hantar dia ke HUKM. Nasib tak kena tahan lagi. Dari kol 6 lebih, kol 10 malam jugala baru sampai rumah. Malam aku pula yang pening. Lepas seround muntah, aku bawa tdo. Beberapa kali juga aku jatuh sebab pening sangat masa terjaga nak g toilet. Apakahhhhh